BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 8, 2009

666

666
六月六日星期六 忠星聚会
说真的,
很难得
很难得的不是我们大家可以聚在一起
很难得的是彦盛肯认真地办这个聚会
hmm...这个聚会在结束的时候欠缺了一样事情
一声掌声给彦盛。。
刚开始的时候还真的觉得
跟大家的距离的确是远了,淡了
仿佛很难找到相同的话题了
到最后也只不过是搭一搭话题
笑一笑就对了。。
突然有人提起了班旅的最后一个晚上
说,哭得多惨,现在还不是一样
不一样,那道泪痕是无法磨灭的
当时我们的感情我们的感觉告诉我们,
我们是很好的,离别让我们不堪
可是到了如今,坦白说,
我们都淡了。。。。。

有很多人跟我说,
国滨,我有看你的部落格的咯
可是我不懂怎样comment
对,我知道,很难
因为,
它在让你看完后也在想想
那种感觉相信是无法写出来的。。

6 comments:

Ho Kit said...

就随便留comment的啦...
hehe...
erm,
一开始还以为666是关于恶魔的东西。。。
hehe...
reli long time no c u all liao...
1 2 go n find u all when i go bac...
but not sure u all free anot oso...
hope v can meet later la...

kyee said...

haha..ur post sumtimes reali duno wan how to comment..
ya..i agree!tat time we cry is cuz of the separation..even though now still can meet each others,but the feeling reali not same wif last time jo..

yogurt said...

The last night I really cry like hell.I know now everyone is far apart and it's not possible for us to meet each other so often liao.However,fron the gathering I can feel everyone still love 5SZHONG very muchhhh..

yhui said...

my dear kp..
ur post owez make me feel so down..
there was once u told me..i duno wether u stil remember..
u said tat u wont thk of me bcos v wil b studying in de same kolej..
a bit sad but i noe u were juz joking..
but anyway..
u are my fren indeed..
our kolej is too big>large>giant>huge...
actuali it's hard for us to c each other oso..

Anonymous said...

那天没有去到,很可惜..
不过我自己在家有拿hotdog自己烧来跟你们一起吃 =)
真的是淡了吗?
起码我还没有.
中学的友情是很真实的.很实在很实在.可能只是大家很久没有见面了,是需要一点时间来warm up 的..
xD
gayao lar~!
一个人出到来外面要更加gayao了!!
我撑你ar.. =p
*miLO

caspian said...

即使彼此再没有话题都好
我相信
我们拥有过的感情是真实的
我们都是好朋友
跟国滨疯癫过的人
我是不会忘记的
只希望大家能尽量珍惜每一次能出来见面的机会

@milo&yogurt&hokit:这次见不到,下一次一定要见到!!

@yinghui:傻瓜,我会不怀念你吗?你说要移民的时候真的吓坏我了。。。